cu Nichita la Brașov

  
in frumosul lounge al ceainăriei Open Heart îi suflăm poeticului în aripi. Nu se vede.

Nod 14

– La ea nu se vede

pentru că ea este timidă,

și se acoperă cu propria ei privire, –

și se ascunde.

– Nici la tine nu se vede,

mi-a zis el.

– Cum de nu se vede?

– Păi nu se vede, mi-a mai zis el.

– Chiar nu se vede?

– Nu se vede. Întreab-o pe ea

dacă nu mă crezi, –

și mai lăsați-mă în genere

amândoi în pace,

că am treabă, –

și ce trebuie eu să fac

nu se vede.

Despre adiciglenean

o fluturare
Acest articol a fost publicat în Administrative. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

